Dobry pomysł na biznes jest głównym czynnikiem zaistnienia na rynku, ale trzeba go także odpowiednio zareklamować. Można to zrobić przynajmniej na kilka sposobów, ale za najskuteczniejsze uważa się dobrze zrobione filmy reklamowe.
Reklama video
Zaistniały na papierze opis usługi czy produktu może przemówić do ewentualnego klienta, ale nigdy nie przebije nagrania kamerą. A gdy do tego będzie to podane profesjonalnie i atrakcyjnie, odbiorców skuszonych ofertą znajdzie się wielu.
Nie dotyczy to zresztą wyłącznie reklamy tego rodzaju, gdyż coraz częściej i w coraz lepszej jakości pojawiają się w telewizji i w internecie filmy promocyjne, reklamujące miasta i regiony. Coraz częściej używa się zresztą do tego nie tylko kamer naziemnych, z tworzeniem produkcji na podstawie jakiegoś scenariusza, ale dodane są do promocji nagrania z drona. Właściwie, można śmiało założyć, że staje się to powoli standardem, gdyż coraz więcej spotykamy ujęć właśnie z lotu ptaka.
Nagranie z lotu ptaka
Ma to związek z tym, że kiedyś produkcja reklam video tego rodzaju była bardzo droga, używano bowiem do jej stworzenia przede wszystkim śmigłowców. Koszt wynajmu śmigłowca zaś w porównaniu do kosztów wynajmu drona ma się jak wypożyczenie samochodu do wynajmu roweru, a więc tak reklama stała się nieporównywalnie tańsza. Dronów zresztą używa się już nie tylko do reklam, czy tworzenia map, gdyż i wynajem drona na ślub staje się coraz bardziej popularne. W tym wypadku można zresztą zamawiać usługę kompleksową, do nagrywania wydarzenia z powietrza, jak i horyzontalnie.